Прийоми, які будуть корисними для ефективної роботи в Word
Ctrl+C, Ctrl+V, Ctrl+X, Ctrl+A і Ctrl+Z - комбінації клавіш на клавіатурі, якими ми найчастіше користуємось при роботі з текстовими документами. Виявляється таких комбінацій ще багато, але не про всі ми знаємо. Про декілька з них спробувала розповісти в цьому відео. Якщо про якісь комбінації не згадала, напишіть про них в коментарях.
Методика застосування додатків Google в освітній діяльності
Сучасні учні і студенти – це «діти гаджетів», які на сьогоднішній день не сприймають великі тексти і лекції та звикли до легкодоступної інформації. На щастя, сьогодні в інтернеті можна познайомитися з масою онлайн-сервісів для навчання. І зараз педагоги ефективно використовують ці сервіси на своїх заняттях, щоб зацікавити дітей. Я і сама їх використовую і захоплююсь їх можливостями. Хочу поділитися з Вами розробкою зі своїм досвідом використання додатків Google. Я не буду детально описувати як користуватися кожним додатком. При необхідності всю цю інформацію можна знайти в інтернеті. Я ще не всі сервіси вивчила, але найближчим часом планую опанувати і нові для мене. Я не використовуватиму цю розробку на заняттях, але я постійно працюю з тим, про що в ній описую.
Можливості застосування сервісу Plickers для перевірки знань студентів
Сервіс Plickers – це програма, яка дозволяє за допомогою QR - кодів швидко перевірити знання студентів. Для них це свого роду розвага, що дозволяє трохи відволіктися від рутинних занять і в ігровій формі відповідати на запитання. Даний сервіс дозволяє проводити фронтальні опитування під час навчального заняття у тестовій формі. Викладачеві не потрібно витрачати час на перевірку, так як програма сама перевіряє правильність відповідей студентів, а результати опитування миттєво виводяться на екран комп’ютера, який під’єднаний до інтернету. Існує багато аналогічних програм, але їх незручність полягає у тому, що вони потребують наявності інтернету у студентів. А даний сервіс можливо використовувати за наявності смартфону і інтернету лише у викладача.
Даний сервіс описувала ще у 2018 році. На сьогоднішній день інтерфейс сайту значно оновлений, але суть його роботи аналогічна.
Використання додатків Google в організаційній роботі керівника групи
Я не лише викладач, а й керівник студентської групи. Ми знаємо, що класний керівник – це другі мама чи тато кожного учня (студента). Участь у позаурочних заходах, у конкурсах і олімпіадах, святкування різних подій, випускний вечір – все це приносить задоволення від цієї роботи. Але така справа як ведення документації займає досить багато часу і забирає багато сил, тому пропоную цю нелегку працю трішки автоматизувати, використовуючи додатки Google.
Ресурси для проведення тестування
В період дистанційного навчання зовсім непросто перевіряти роботи учнів (студентів) із монітору комп’ютера, тому все популярнішими стають створені вчителями тести для перевірки знань. Ресурсів для онлайн тестування існує досить багато. Принцип їх роботи дуже схожий, але особисто я не можу зупинитися на одному із них так, як кожен має свої «родзинки». Я поділюся тими, якими найчастіше користуюсь. Давайте по-порядку:
1. Google Форми. Цей ресурс зручний, як для створення опитування, вікторини, анкети (в результаті всю інформацію яскраво представлено у вигляді діаграм та конкретної статистики), так і для оцінювання знань студентів (результати я завантажую у вигляді Google Таблиці, а в ній вже видно хто і коли почав роботу, які дав відповіді, і кількість балів одержаних в загальному). Але мені, наприклад, не зручно, що одне запитання не можна оцінити в 0,5 балів, і відсутня функція вводу формул, тому доводиться їх завантажувати у вигляді картинок. Можна встановити спеціальне розширення до браузера, але безкоштовно воно працюватиме лише пробний період.
2. Microsoft Forms – це простий у використанні сервіс, який інтегрується з пакетом Microsoft Office. З великою кількістю налаштувань користувачі можуть швидко створювати опитування, форми зворотнього зв’язку. В Microsoft Forms досить зручний редактор формул, що оцінять вчителі математики, фізики, хімії. А ще застосунок має таку розумну функцію – пропонує свої запитання, подібні до створених вами, а також, генерує варіанти відповідей. Наприклад, ви вводите вираз для обчислення, а варіанти відповідей вже готові. Їх можна або прийняти або відхилити. Недоліком є те, що завдання на встановлення відповідності не оцінюються, тому якщо захочете створити тест, подібний до ЗНО, доведеться обрати інший застосунок.
3. Classtime – це онлайн-сервіс для встановлення миттєвого зв'язку з учнями. Він зручний для синхронного виконання завдань і ми всю роботу дітей можемо бачити в режимі реального часу. Є можливість комунікувати з учнями під час опитування через особисті повідомлення у вбудованому чаті. Можна навіть прикріпити файл. А ще «родзинкою» цього сервісу є командні ігри, але особисто я, використовую їх в стінах навчального закладу і це преміум-функція. Ах, да…формули. Вони там є, але вводяться за допомогою розмітки LaTexдо якої потрібно призвичаїтись. Основні з них (дроби, корінь квадратний…) я навчилася вводити, але це займає немало часу.
4. Всеосвіта – це та платформа, якій найчастіше надаю перевагу при створенні тестів. Не буду перераховувати всі «плюси», але найголовніше для мене, як математика, здогадайтеся що? Правильно, формули) З Word копіюєш – в тести вставляєш. Це просто мегазручно і швидко! Про інші переваги, якщо Ви користуєтесь цією платформою, думаю вже знаєте, а якщо ще ні, то є хороша нагода почати це робити…Рекомендую переглянути у записі вебінар про створення тестів.
Використання додатку Flippity для створення інтерактивних завдань
Flippity – це доповнення до Google Таблиць, за допомогою якого можна створювати флеш-карти, вікторини, кросворди, тести та багато інших цікавих дидактичних матеріалів. Я навела приклади інтерактивних вправ з інформатики, але їх можна створювати для будь-якого предмета.
Створення флеш карток на сайті https://www.flippity.net/
В цьому відео продемонструвала один із способів створення флеш-карток в онлайні.
Створення інтерактивної вправи в презентації PowerPoint
І так, найкоротша інструкція:
1. Накладаємо анімацію на об'єкт.
2. В області анімації запам'ятовуємо назву об'єкта, при натисканні на який спрацює анімація з пункту 1.
3. Виділяємо об'єкт, на який щойно наклали анімацію, натискаємо Тригери та у списку обираємо назву об'єкта із пункту 2.
Створення електронної книги
В нашій роботі щодня створюється дуже багато матеріалів для навчання наших учнів... Враховуючи умови сьогодення ці матеріали створюємо в електронному вигляді. Інколи виникає потреба зібрати всі розробки, наприклад з якоїсь конкретної теми, в одному місці і надіслати їх учням. Як це можна зробити?
Форматування тексту в Microsoft Word
Створення інтерактивного плаката
Про ресурс thinglink вже чула, але ще не було нагоди його випробувати, а ось в цьому відео Надія Дятленко детально розповіла, як зробити інтерактивний плакат. Його можна створити як для уроку, так і для оригінального привітання із якимось святом.
Немає коментарів:
Дописати коментар